Oldalak

2014. december 11., csütörtök

December napjai 7.

Na, akkor az eszmefuttatások után következzenek megint a képek az albumról.

December 6-7. oldalpár, igaz, a 6. nem látszik, mert kihajthatós az oldal:

Itt ki is hajtottam a szános részt, amit 3 pici dekortapasszal rögzítettem:

Itt pedig a felső lapot is kihajtottam és már látszik a december 6-i oldal is:

December 6:

A felső kihajtós lapra egy heti összefoglalót írtam azokból a dolgokból, amiket nem fényképeztünk le, amit a gyerekek meséltek vagy ami történt. A cím mellé két oldalra egy-egy színes  műanyag hópihe, alá két csík pékzsineg került. először azt hittem, majd kiírom a napokat is, de a vége felé azért összekeveredtek a dolgok, így egyszerűen csak strasszkővel választottam el a felsorolás tagjait.

Ez ugyanannak a lapnak a másik felső része. Pecsét, csillagok, strassz. Mosz ez az egyik kedvencem, hogy valamilyen alakzat közepébe belebiggyesztek egy követ, imádom :)

A második képen látszik, hogy a gy űrűk közé került egy dátumjelölő is:

Itt a kihajtós rész felső lapja van. Azért került külön lapra, mert nagyon nagy volt amatrica, de mindenképp fel szerettem volna használni, hogy ne a dobozban álljon, hanem töltse be a feladatát :) Ez igaziból 3 matrica meg egy chipboard és pici vízfestékezés.


December 7:

Középre került egy icipicivel több dísz, parafa-pihe, tépett papír, chipboard szám, felirat.

A nagy kép felső részét dekorgombbal és kivágóval díszítettem. A dekorgomb alá begyűrtem egy darabka fonalat (pont kéznél volt és tetszik ez a megoldás, bár eddig csk sima varrócérnával csináltam, de a vastagabb fonalat is simán kibírja), a dekorkivágón meg áthúztam és átírtam a kakaó szót narancsra. A kép mellé felragasztottam egy csíkot a már több oldalon is használt matricából s ezennel az el is fogyott.

Ez pedig már a következő oldal előtti kis kártya egy részlete. Levágtam egy megfelelő méretű lapot, és ráírtam, hogyan telik egy napom. 3 zöld csillag rajta a dísz és kész.

A másik oldalán valószínűleg egy lista lesz azokról a karácsonyi dalokból, amiket szívesen hallgatok.
A héten a Kevével is leírattam 10 mondattal, hogy mi történt vele aznap (amúgy nem kell sajnálni, mert büntiben vn a lustasága és a csúnya írása miatt és ez volt a büntetés), majd az a lap is bekerül az albumba.

Mivel pedig ma reggel 8-kor már készen voltak az újabb fotók, neki lehet állni ismét alkotni!
Folyt. köv. :)


1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Ányi, nagyon tetszenek az oldalaid! Vidám, élettel-teli, mosolygásra-késztető scrapbookalbum lesz! :)