Oldalak

2014. december 7., vasárnap

December napjai - "piszkozatok"

Elkészültem az utóbbi 4 nap fényképeinek kiválogatásával, feliratozásával, megszerkesztésével, most küldtem el őket a laborba, és holnap már haza is hozom őket, szóval, indulhat majd megint a ragasztás-bütykölés.
Most csak az elrendezéseket mutatom meg, mivel megígértem magamnak, hogy ezt is elmentem, hogy ha ömlesztve előttem lesznek a képek, tudjam, melyiknek hol a helye.

December 4:
 December 5:

 December 6:
 December 7:

Készítettem közben jegyzeteket is, ezeknek lesz egy külön oldal, ahová leírom a le nem fényképezett dolgokat. Illetve beszereztem egy receptet, amit már beírtam az előző recept túloldalára, még egy kicsit festegetni fogom - de nem ma, mert ez nem az én napom :)
Folyt. köv. :)

3 megjegyzés:

Kriszti írta...

Olyan jó kis mesélős album lesz ez, minden napról ilyen sok képpel! Nagyon tetszik!

Gólya írta...

Jó sok képpel dokumentálsz! Én PL-ezek, úgyhogy úgy terveztem, itt mindennapra egy jelképes fotót fogok csak használni, ha használok egyáltalán.

Ányi írta...

Igen, most az idei ilyen lesz, napi 6-8 nem-túl-érdekes fotó, feliratozva előhívatva és minimál díszítés :)