Oldalak

2014. december 13., szombat

December napjai - pótlások és pótlapok

Sajnos ma úgy alakult, hogy bár készen vannak a fényképek, nem tudtam beérni értük délig, így majd hétfőn megyek. Addig sajna szünetel az alkotás... azaz mégsem, hiszen van pár rész az albumban, amit kiegészítettem.

Sorrendben az albumban az első a recept, aminek eddig csak a címe volt meg. Most felragasztottam rá néhány kiegészítőt, mindegyik a barna valamelyik árnyalata. A fenyős kártyácska alá egy maradél papírt tettem, rá egy parafa díszt. Pár csillag és mini szíveske került még fel. Még lehet, hogy festek rá egy picit.
Ez a lap amúgy a papírtömböm hátsó borítója :)

A keddi naphoz sajna "nem jó" fotót tettem fel, és így lemaradt egy. Ezt a pótfotót felragasztottam egy darabka papírra és dekortapasszal felbiggyesztettem. A dekortapasz átnyúlik a lap másik oldalára, majd ha hozom a 10.-i oldalt, látszani fog hosszabban is.

Elkészítettem a Beedee által mutatott tökéletes masnit, igaz, nem szalagból, hanem papírból. Ez egy kisebb betétlap, aminek az egyik felére azt írtam le, hogyan telik egy napom, másik oldalára került. A közepére egy kis félgyöngyöt illesztettem.

És a kedvencem: a hógömb. Bíró Ági ötlete alapján készítettem el a sajátomat, mert ilyen nekem is kell :) A gömb közepébe egy régi fotóalbumból kiesett "pókhálós" átlátszó papírt ragasztottam fel, körülötte hópihék vannak. Meg aranypöttyök és aranycsillagok. A pöttyöket festettem, és a maradék festéket rákentem az egyik pihére.
Ez a lap választja majd el a december két felét egymástól, szóval, még felirat jön rá később.

Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések: